Formularze
Chciałbyś, aby klient mógł dotrzeć do każdego działu w firmie? Dzięki temu modułowi stworzysz własny system obsługi klienta. Możesz także wykorzystać formularze do zgłaszania problemów pogrupowanych tematycznie. Jest to bardzo prosty zabieg usprawniający funkcjonowanie firmy.
Możliwości modułu
- lista wielokrotnego wyboru ustalana z poziomu CMS,
- podział na kategorie i podkategorie (działy),
- dowolna ilość adresatów w danej kategorii,
- ukrywanie adresu kontaktowego,
- wyświetlanie nazwy i opisu działu w kilku językach.
- mailowy system obsługi klienta z podziałem na poszczególne komórki,
- standardowy formularz z podziałem pytań klientów na kategorie.
Przykładowe wdrożenie: Blue Tax Group S.A.
Zastosowany został jeden formularz z listą wielokrotnego wyboru. Klient wybiera kategorię zapytania i podaje podstawowe dane. Dotychczas adresat mógł rozpoznać problem jedynie po temacie lub treści maila. Moduł natomiast automatycznie segreguje wiadomości wg wcześniej ustalonych kategorii i zaoszczędza czas na dalszej przesyłce do odpowiednich pracowników.
- Adres serwisu: www.bluetax.pl