WEGO CMS - Nowoczesny system zarządzania treścią oraz sklep internetowy - Więcej niż CMS a

Formularze

Chciałbyś, aby klient mógł dotrzeć do każdego działu w firmie? Dzięki temu modułowi stworzysz własny system obsługi klienta. Możesz także wykorzystać formularze do zgłaszania problemów pogrupowanych tematycznie. Jest to bardzo prosty zabieg usprawniający funkcjonowanie firmy.

Możliwości modułu

  • lista wielokrotnego wyboru ustalana z poziomu CMS,
  • podział na kategorie i podkategorie (działy),
  • dowolna ilość adresatów w danej kategorii,
  • ukrywanie adresu kontaktowego,
  • wyświetlanie nazwy i opisu działu w kilku językach.
  • mailowy system obsługi klienta z podziałem na poszczególne komórki,
  • standardowy formularz z podziałem pytań klientów na kategorie.

Przykładowe wdrożenie: Blue Tax Group S.A.

Zastosowany został jeden formularz z listą wielokrotnego wyboru. Klient wybiera kategorię zapytania i podaje podstawowe dane. Dotychczas adresat mógł rozpoznać problem jedynie po temacie lub treści maila. Moduł natomiast automatycznie segreguje wiadomości wg wcześniej ustalonych kategorii i zaoszczędza czas na dalszej przesyłce do odpowiednich pracowników.

Dystrybutorzy

|

zobacz również

Reklamacje24 - system obsługi reklamacji dla deweloperów, zarządców nieruchomości, generalnych wykonawców.