Zamówienia
Analizując bazę swoich klientów i dokonywane przez nich zakupy, zaplanujesz skuteczną strategię sprzedaży. Możesz zintegrować płatności online ze swoim sklepem, a także przyznawać rabaty dla poszczególnych produktów. Spraw, aby Twoje promocje spełniły oczekiwania klientów!
Możliwości modułu
- status zamówienia: nowe, oczekujące, potwierdzone, anulowane, zrealizowane,
- administracja koszykiem klienta, możliwość ręcznych modyfikacji,
- zintegrowany system RMA - obsługa reklamacji,
- opcja przyznawania rabatu na złożone zamówienie,
- możliwość wdrożenia płatności online: Platnosci.pl, Polcard, PayPal, Żagiel (e-raty),
- opcja szybkiego kontaktu z klientem,
- rozbudowany system powiadomień,
- przegląd historii zamówień dla różnych okresów,
- narzędzia do analizy zamówień klientów,
- możliwość zapisu wyników analizy do pliku .csv,
- zaawansowana wyszukiwarka zamówień.
Przykłady zastosowań
- system RMA – obsługa reklamacji z poziomu CMS,
- obsługa bieżąca i zarządzanie sklepem internetowym,
- tworzenie strategii sprzedaży na podstawie analizy zamówień dokonywanych przez klientów.