Klienci
Dzięki integracji modułu z zamówieniami klientów, sprzedawca dysponuje wygodnym narzędziem do zarządzania sklepem. Może np. kontrolować historię kontaktów, status zamówienia, a także sprawdzić punkty w programie lojalnościowym. Moduł stanowi podstawę systemu CRM.
Możliwości modułu
- bezpieczne gromadzenie danych osobowych klienta,
- możliwość zapisu osobnego adresu kontaktowego,
- status klienta: aktywny, nieaktywny, zablokowany,
- możliwość przypisania klienta do kategorii,
- podgląd historii kontaktów z klientem,
- podgląd listy zamówień złożonych przez klienta,
- przypomnienie hasła klientowi,
- opcja programu lojalnościowego,
- ustawianie punktacji dla programu lojalnościowego,
- możliwość powiadamiania o rejestracji nowego użytkownika,
- sortowanie listy klientów,
- eksport bazy klientów do pliku .csv,
- wbudowana wyszukiwarka klientów.
Przykłady zastosowań
- system CRM – zarządzanie relacjami z klientami sklepu z poziomu panelu administracyjnego,
- przyznawanie klientom punktów wymienialnych na nagrody – własny program lojalnościowy.
Przykładowe wdrożenie: Sell24
Panel klienta umożliwia kontakt z firmą, a także modyfikację danych osobowych. Jest również wykorzystywany do informowania o liczbie uzyskanych punktów w programie lojalnościowym. Pozwala sprawdzić status zamówienia i ewentualnie złożyć reklamację.
- Adres serwisu: www.sell24.pl