WEGO CMS - Nowoczesny system zarządzania treścią oraz sklep internetowy - Więcej niż CMS a

Klienci

Dzięki integracji modułu z zamówieniami klientów, sprzedawca dysponuje wygodnym narzędziem do zarządzania sklepem. Może np. kontrolować historię kontaktów, status zamówienia, a także sprawdzić punkty w programie lojalnościowym. Moduł stanowi podstawę systemu CRM.

Możliwości modułu

  • bezpieczne gromadzenie danych osobowych klienta,
  • możliwość zapisu osobnego adresu kontaktowego,
  • status klienta: aktywny, nieaktywny, zablokowany,
  • możliwość przypisania klienta do kategorii,
  • podgląd historii kontaktów z klientem,
  • podgląd listy zamówień złożonych przez klienta,
  • przypomnienie hasła klientowi,
  • opcja programu lojalnościowego,
  • ustawianie punktacji dla programu lojalnościowego,
  • możliwość powiadamiania o rejestracji nowego użytkownika,
  • sortowanie listy klientów,
  • eksport bazy klientów do pliku .csv,
  • wbudowana wyszukiwarka klientów.

Przykłady zastosowań

  • system CRM – zarządzanie relacjami z klientami sklepu z poziomu panelu administracyjnego,
  • przyznawanie klientom punktów wymienialnych na nagrody – własny program lojalnościowy.

Przykładowe wdrożenie: Sell24

Panel klienta umożliwia kontakt z firmą, a także modyfikację danych osobowych. Jest również wykorzystywany do informowania o liczbie uzyskanych punktów w programie lojalnościowym. Pozwala sprawdzić status zamówienia i ewentualnie złożyć reklamację.

Dystrybutorzy

|

zobacz również

Reklamacje24 - system obsługi reklamacji dla deweloperów, zarządców nieruchomości, generalnych wykonawców.