Produkty
Prowadzisz sklep? Twoja firma posiada szeroki asortyment produktów, które należałoby odpowiednio wypromować? Katalog produktów to najbardziej uniwersalny moduł, stworzony z myślą o skutecznej prezentacji wszystkich danych na temat produktów Twojej firmy.
Możliwości modułu
- status produktu: dostępny, oczekujący, na zamówienie, niedostępny,
- dwa tryby przeglądania katalogu produktów: drzewo kategorii lub lista wyników wyszukiwarki,
- opcja dodatkowych pól opisujących produkt,
- możliwość dodawania opisów oraz zdjęć dla kategorii produktów,
- hurtowe zarządzanie cenami – możliwość zmiany cen dla wybranej kategorii,
- wyróżnianie wybranych produktów i kategorii,
- możliwość definiowania cech i wariantów dla produktu,
- przydzielanie produktu do wielu kategorii jednocze śnie,
- tworzenie powiązań pomiędzy produktami („klienci kupujący produkt X wybrali jeszcze…”),
- dodawanie zdjęć do produktu i ustalanie ich kolejności,
- eksport listy produktów do pliku .csv,
- narzędzie do prowadzenia ewidencji towarów,
- raportowanie w momencie osiągnięcia krytycznej ilości produktów,
- możliwość definiowania stawek VAT,
- konwerter cen netto – brutto oraz walutowy,
- obsługa porównywarek cenowych: Radar.pl, Ceneo.pl, Nokaut.pl, Bazzar.Interia.pl, Allegro.pl,
- możliwość sprzedaży produktów w różnych walutach,
- masowa migracja produktów i zdjęć między kategoriami.
Przykłady zastosowań
- udostępnienie na stronach internetowych katalogu produktów firmy od najprostszego liczącego kilka pozycji do bardziej skomplikowanego np. 100 kategorii i kilkadziesiąt tysięcy produktów wraz ze zdjęciami,
- sklep internetowy (wymagana jest dodatkowo instalacja modułów „Zamówienia” i „Klienci”).
Przykładowe wdrożenie: Ganoderma
Przygotowany katalog wyświetla nagłówek, zdjęcie oraz krótki opis dla każdego produktu. Po naciśnięciu „więcej” klient zapoznaje się z pełnym opisem towaru. Może także obejrzeć galerię zdjęć i ostatecznie dodać produkt do koszyka.
Obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!
Dodaj do swoich produktów dowolnie dużo zdjęć i grafik, niech internauci mają szansę dokładnie obejrzeć towar przed kupieniem.
Dzięki unikatowemu systemowi skalowania grafik, jedno zdjęcie może być wykorzystane wielokrotnie na stronie internetowej, w różnych rozmiarach, różnym kontekście.