WEGO CMS - Nowoczesny system zarządzania treścią oraz sklep internetowy - Więcej niż CMS a

Zamówienia

Moduł stanowi profesjonalne narzędzie do kontrolowania procesu realizacji zamówień. Dzięki niemu możesz śledzić przebieg realizacji zamówienia i informować o nim swojego klienta. Automatyczne wysyłanie powiadomień o zmianie statusu zamówienia to doskonała okazja, aby upewnić klienta, że jego zakupy rzeczywiście są realizowane.

WEGO CMS przechowuje szczegółowe informacje o zamówieniu.
Kontakt z klientem w sprawie zamówienia. Wbudowany system reklamacji.

Analizując bazę swoich klientów i dokonywane przez nich zakupy, zaplanujesz skuteczną strategię sprzedaży. Możesz zintegrować płatności online ze swoim sklepem, a także przyznawać rabaty dla poszczególnych produktów. Spraw, aby Twoje promocje spełniły oczekiwania klientów!

Możliwości modułu

  • status zamówienia: nowe, oczekujące, potwierdzone, anulowane, zrealizowane,
  • administracja koszykiem klienta, możliwość ręcznych modyfikacji,
  • zintegrowany system RMA - obsługa reklamacji,
  • opcja przyznawania rabatu na złożone zamówienie,
  • możliwość wdrożenia płatności online: Platnosci.pl, Polcard, PayPal, Żagiel (e-raty),
  • opcja szybkiego kontaktu z klientem,
  • rozbudowany system powiadomień,
  • przegląd historii zamówień dla różnych okresów,
  • narzędzia do analizy zamówień klientów,
  • możliwość zapisu wyników analizy do pliku .csv,
  • zaawansowana wyszukiwarka zamówień.

Przykłady zastosowań

  • system RMA – obsługa reklamacji z poziomu CMS,
  • obsługa bieżąca i zarządzanie sklepem internetowym,
  • tworzenie strategii sprzedaży na podstawie analizy zamówień dokonywanych przez klientów.

Dystrybutorzy

|

zobacz również

Reklamacje24 - system obsługi reklamacji dla deweloperów, zarządców nieruchomości, generalnych wykonawców.